Sota vecka

Imorgon börjar den efterlängtade sota veckan, går en profil som kallas sota där vi varje år sätter upp en teater på Eskilstuna stadsteater, där jag är scenograf😄 så på onsdag den 27/5 så är det premiär för "It takes a fool". Kostar 20 kr för barn&50 för vuxna 👍😄 
Detta blir min sista teater, och sota är nog de ända bra Årbyskolan har att erbjuda&de ända förutom Katta jag kommer sakna😂 
-
Den häe veckan så va de min sista skolvecka på grundskolan😄 nu har jag bara sota veckan&sista veckan med spexfoto, 9ornas middag&basketturnering kvar sen slutar jag grundskolan😄 
Denna vecka har jag inte gjort något alls mer än att räknad ned tills vi åker😁  Inte långt kvar nu😄 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0