Bloggen hamnar åt sidan

Och som vanligt så hamnar bloggen åt sidan. 
Den senaste månaderna har varit helt jäkla grym, 5 veckor i mitt favoritland med min underbara familj😄 och sedan har resterande sommarlovet spenderats med min fina älskling&vänner. 
Men nu börjar snart allvaret igen och jag är SUPER NERVÖS! För nu är det gymnasiet som gäller! 
Och inte nog med det, jag ska snart börja övningsköra😄 

--

Måndag börjar skolan&jag lämnar ett GRYMT sommarlov bakom mig. Jag har nog aldrig varit såhär nervös inför att gå till skolan någonsin! Jag hoppas att allt blir bra, att jag valt rätt och att jag hamnar bland bra människor👍😄 
Just nu håller jag på och spricker av iver, vill veta vilka som ska gå i min klass, hur HT är, vad vi får göra och mest av allt ser jag fram emot en ny skola&en ny start. 
Denna gång har jag lämnat ALLT dåligt bakom mig&tar endast med mig det positiva. Alltså en helt ny start😄 och det känns så skönt med nya människor, en ny miljö och att det här är mina 3 sista år kvar tills vuxen livet&jag hoppas dessa 3 år på St Eskil kommer ge mig mycket😄

Bloggen kommer antagligen hamna mer åt sidan nu då jag inte känner ett behov av att blogga&samtidigt har lite idé torsk på vad jag ska skriva&hur jag ska forma bloggen, så därför skjuter jag upp bloggen till ett tillfälle då jag känner att jag vill prioritera bloggandet👍 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0