Tur&helg

Har haft sån jäkla tur idag, efter allt skit som hände i veckan så hade jag nog inte orkat träffa Henne idag så på bara några sekunder missade jag henne efter min standard netto tur vid lunch😂 
Idag är jag sådär väldigt super trött så lär däcka tidigt idag. 
Imorse så gick jag upp vid 7, då min låtsas mamma fyller idag (läs mamma) och då skulle vi fira henne imorse lite innan jag gick till skolan 😄 så Grattis till henne😄🎉🎊 
Den här helgen så ska jag bara ta det lungt och vara hemma, vi ska fira Anette på söndag då Anneli&Reijo kommer hit😄👍 och så blir det lite plugg, tråkigt nog😂 
Och har totalt glömt bort att lägga ut en bild på rummet, så en bild får ni sen för det är inte heeelt klart än då jag&Rasmus hunnit stöka ner det lite 😂 

Bloggar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0