Sjuk

Ja jag har legat sjuk i en vecka.. Inte haft nån röst alls typ&sviiiiin ont i halsen, men jag kunde va med på dopet endå så de va bra. Blev dock inget sjungande i kyrkan för mig med det stod jag med än gärna över endå så. 

Idag så har hela dagen i princip varit kaos.. Imorse va Rasmus på apdåligt humör, så blev lite små grinig. När jag kom till skolan blev jag lite pratig och världens tjatigaste lärare blev ännu tjatigare (mitt eget fel jag vet) så humöret blev bättre 👍😂 sen va resterande skoldagen bra, men det gick åt skogen på hemköp. Som jag för den delen inte kan visa mig på längre heller. Skulle hämta ut min glossybox och som vanligt oavsett klockslag är det bara 1 person bakom disken och hela Carlavägen på hemköp som oxå tydligen ska hämta ut paket eller köpa tuggummi eller nåt så det va bah och vänta i 20 min typ på sitt ynka paket. 
När vi (jag och Rasmus) kom ut och ska åka hem på moppen, då går inte låset upp... Så vi blev kvar på hemköp i 2 TIMMAR!!! Sen kom det massa folk och moppen blev iväg körd och låset kapades, och medans låset kapades så va jag hemma och skulle äta min efterlängtade pizza jag bakat dagen innan&inser då att botten på pizzan inte är klar och tonfisken blivit hård i kylen över natten.. Så kände där att nej nu kan dagen dra åt skogen. 
Så blev en kebab sallad till kvällsmat istället, vilket gjorde mig jäkligt glad👍 
Sen så skrev även min syster och frågade om vi kunde prata skype så blev lite hets med henne&hennes kompis i skype. Och innan prata jag&pappa skype med Anette och Nova som är i Stockholm.
Nu ska jag nog sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0