Säljare

Ja, jag är en riktig jäkla säljare, inom loppet av 60 min sålde jag både min säng&soffa så imorgon åker jag o Pappa till Västerås igen och köper en säng till mig 😄 Har fixat 2 datastolar, ett skrivbord&säng så ni får se hur det blev imorn när jag möblerat 😄 

Va i Västerås idag på ikea och kollade, blev lunch på ikea och dom har faktiskt riktigt god mat där 😄 tog Grillad kyckling med bea&pommes, och chokladmousse till efterrätt😄 Ända jag köpte på ikea va 2 rullar marabou choklad för 15 kr 😂 
Sen va vi på lager 157 och där blev det 2 tröjjor och på Rusta blev det en turban😂 Är en sån där turban man sötter på huvet efter man duschat 👍 Och på XXL så köpte pappa&jag 2 vattenflaskor då vi ska börja träna igen typ nästa måndag. 
Blev pizza idag igen, och mys hos Anne efter ikea 😄 
Borde igentligen sova nu men är inte trött 😁 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0