Mietek Grocher

På måndag kommer äntligen Mietek Grocher och föreläser på skolan om förintelsen som pågick under andra världskriget&det ska bli intressant men samtigt så vet man inte om man orkar höra alla otäcka saker, men det är ett måste, man kan inte blunda för allt bara för att de är jobbigt 👍 Får sovmorgon på Måndag så blir nog en välsigt bra dag. 

Igår va jag&Rasmus hemma hos Lucas och härjade. Rasmus meckade data, jag började blöda i halva munnen och frös halvt ihjäl på moppen 😁 Folk måste verkligen undra om vi är störda, åker moppe när de är isgator överallt&dessutom svin kallt😁 Kan ju bara säga att folk kollar lite konstigt på en iaf😂 o jag förstår dom..😂

Idag så hade jag sovmorgon till kl 10, skönt 😄 men blev dock en väldigt kort dag för mig då jag fick sprängande huvudvärk efter lunch, så gick hem o la mig&blev bättre nu mot kvällen. 
Har lekt med söta Nova idag 😍 Typ den roligaste ungen jag känner& sötaste 😉 busunge är vad hon är iaf 😄 

Imorgon så är det skola, och jag o Rasmus har tänkt att "baka" glass imorn efter skolan, asså hemmagjord. Sen blir det bara en hemmakväll med spel&film😄 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0