Gott nytt år!

Ja gott nytt år bloggen! 
Min nyårsafton spenderades hemma med vänner. 
Fick håret klippt&färgat av Emma idag på dan och så lagade vi mat och åt. Blev oxfile med potatisgratäng& så kollade vi på en film, ridealone tror jag den hette&den va helt okej👍 sen så gjorde vi efterrätt och då blev det chokladmousse&nån hemmagjord frukt med kokos grejj. Tog äpple&banan o la i små formar och gjorde min favvo kokosblandning med grädde, sirap&smör och la det på o sen in i ugnen och de blev gott men chokladmoussen&"pajen" va ingen bra kombination bara. 
Vi spelade ryktet går o det va kul, jag har A i bild men suger på o rita verkar de som nu😂 
Runt 23:45 gick jag, Rasmus&Daniel ut för att skjuta raketer och vi kom in för 1h sen. 
Otroligt hur mycket fjortisfyllor de är på nyår&att de är så jävla dumma o skjuta raketer onyktra.. Känns ganska osäkert. 

Nu så ska vi kolla på film men jag lär nog somna. 
Har dock inget nyårslöfte då de aldrig brukar hållas, men har lite mål som går att uppfylla och det är att jag ska höja mig i de ämnen jag kan, & komma in på den linje jag vill gå på. Det är mina mål för 2015. 

Nu är jag dock så trött att jag inte orkar skriva mer så godnatt&gott nytt år! 🎉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0