Glad

Igår så skrev min lillasyster en så jäkla fin text om mig så jag nästan grinade av glädje. Det är så skönt att veta att man räcker till och att vår relation inte förändrats ett dugg trotts alla omständigheter. Att bara några ord kan göra en så lycklig. 
Och min minsta syster, hon är lika underbar hon när hon skrattar o pratar o bara är allmänt söt med sina kinder, haha 😄 

Idag så spenderades hela dagen med att kolla på gamla bilder med familjen, är ganska kul o se typ 10-14 år gamla bilder 😂 men samtidigt så ser man då oxå att vissa människor hör inte dit&har faktiskt aldrig gjort de heller, igentligen. 
Emma&Malthe va här o Anette fick bli fin i håret så blev lite prat med Emma ang gymnasievalet. 
Och idag så sover min kära älskling här en natt till då vi ska på föreläsning imorn &lyssna på Mietek Grocher. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0