Föreläsning

Föreläsningen igår va väldigt bra, är helt sinnessjukt att man kunnat göra sådär mot människor.. Och att så många människor gått med på att göra så mot just vissa grupper! Han sa väldigt bra saker, bland annat att man aldrig får lära ett barn att hata. Och jag blev så ställd över hans vänlighet, trotts de han varit med om har han inget hat mot någon, inte ens dom som orsakat allt detta. 
Han pratade i 2h&det kändes som max 30 minuter, man blev helt ställd och kunde inte sluta lyssna. 

Idag har jag inte gjort nåt alls, var hemma hos Rasmus en stund men känner mig sjuk, ont i halsen, ont i bihålerna, huvudvärk och nu på kvällen så hade jag lite värme. 
Hoppas jag inte blir sjuk, men har tänkt att jag går till skolan även om jag har feber, vill inte hamna efter nu sista terminen. 
I helgen så blir det tacofredag med familjen 😄 Lördag blir jag fin i håret tack vare Emma&så kommer Anneli&Reijo och Söndag så är det dop för Nova 😄 Så denna helg blir det full rulle på 😄 
Bloggar mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0