Benhinneinflamation CHECK!

Ja precis som rubriken lyder så har jag sinnessjukt ont just nu pga benhinneinflamation.. Va på gymmet i helgen o tränade så har träningsvärk+benhinneinflamationen i benen så känner mig sådär lagom lycklig just nu.. Hoppas de går över snart.. 

I helgen så gjorde jag inte så mycket, va med min fina Rasmus ❤️ Och i Söndags så va Anettes föräldrar&syster här o fikade o då prata vi om sommarens Greklands resa😄😄 
Och idag så bokade vi! 😄 I Juni drar jag&familjen iväg i 5 hela veckor, så firar min födelsedag där nere 😄 Undrar bara hur jag ska kunna vara utan Rasmus i 5 veckor 😱 Tur de finns skype.

Idag så fick vi även våra inloggningsuppgifter till gymnasiewebben 😄 Så har lagt in mitt första och andrahandsval nu 😄 Får dock inte svar om jag kommit in fören 3 Juli så kommer ju hinna dö😨 Men bara att hoppas 😄 

Usch vad jag är skoltrött redan nu.. Och sömnigt trött oxå så Godnatt! 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0