Arg

Jag är så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Eller så kanske jag bara är besviken.. 
Jag förstår inte hur människor tänker, jag förstår inte hur man kan ha sån dubbelmoral, jag förstår det helt enkelt inte.  

Jag förstår inte att under så många år har man kastat skit på en viss person och nu, nu när det är som det är, då går det bra att uppmuntra människan. 

Jag förstår inte hur man kunnat vara så negativ, sårande och elak mot mig, gällade Henne&NU uppmuntra hennes framgång. För mig är det ingenting annat än dubbelmoral, och dubbelmoral är ingen fin egenskap. 

Under flera år har jag bett folk i min omgivning att plocka bort henne från olika sociala medier, vissa har och vissa har inte. Det jag inte förstår är att nyfikna personer i ens egna omgivning inte kan respektera att man inte vill att de ska ha nåt med henne att göra när jag inte har det. 
För varför ska dom veta vad hon gör när dom känner inte henne, har kontakt med henne, eller hälsar på henne i verkligenheten? Jag vet inte om det bara är nyfikenhet, eller om hon helt plötsligt ändrat åsikt om Henne, men en sak är säkert iallafall. Nyfikenhet kan leda en människa långt. Tydligen.


Kommentarer
Postat av: Anne

Endast människor med dålig självkänsla och ett mörkt inre gör sådant istället för att ta tag i sig själv och rannsaka sig genom en ordentlig titt i spegeln.
Att försöka vara check och ytlig polare med allt och alla funkar tyvärr för vissa hela livet medans andra inser att vi alla har dåliga och bra sidor och när vi rannsakar oss själva kan vi känna äkta lycka och genom den en tacksamhet som för oss genom livet där dessa sjuka människor inte existerar.
What comes around goes around //karma
Tusen kramar till starka dig❤️//Anne

2015-01-07 @ 10:59:09
Postat av: Anne

Endast människor med dålig självkänsla och ett mörkt inre gör sådant istället för att ta tag i sig själv och rannsaka sig genom en ordentlig titt i spegeln.
Att försöka vara check och ytlig polare med allt och alla funkar tyvärr för vissa hela livet medans andra inser att vi alla har dåliga och bra sidor och när vi rannsakar oss själva kan vi känna äkta lycka och genom den en tacksamhet som för oss genom livet där dessa sjuka människor inte existerar.
What comes around goes around //karma
Tusen kramar till starka dig❤️//Anne

2015-01-07 @ 10:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0