Trött

Denna vecka har jag varit siiiiinnessjukt trött.. Tur att de är fredag imorn! 
Denna vecka har även varit ganska fylld av viktiga saker 😄 Jag har bekräftat OCH skickat in min ansökan till gymnasiet&de blev Hotell och Turism som förstahandsval, Handel som andra hands, och samhällsvetenskapliga programet som tredjehands. Känner mig väldigt nöjd med mitt val 😄 
Har även haft nationella muntliga i Svenska vilket jag tror gick bra med tanke på lärarens reaktion 👍 Jag har även kommit en liten bit längre på min resa, denna vecka så har jag verkligen insett hur långt jag kommit, hur mycket jag utvecklats och vilka människor som jag har att tacka för det. På bara nåt år så har jag tagit stora steg, och jag känner att jag tar mig framåt allt snabbare nu. De ända som "hindrar" mig nu är att alla pusselbitar från de förflutna inte finns, men dom kommer att finnas tillsslut, med hjälp av människor i min närhet. 

Denna vecka så har jag pratat med min lillasyster My&vi har planerat in en sleepover på lovet, bara hon o jag 😄 Vi hoppas på snö så vi kan åka pulka 😄 

I helgen så sover jag hos Rasmus för första gången på typ 1 månad, hehe har blivit lite hemma kär sen jag fixade ordning mitt rum, HAHA 😂 Är med tungt hjärta jag åker hemifrån imorn, nejmen jag har bara blivit lite hemmakär men de får man bli ibland👍 

Och så har jag o min syslöjdslärare insett att jag har en dold talang 😉 Mönsterpassning! Gör ett par babybyxor till Nova, och har gjort ett eget randigt tyg och hon har sagt från början att ränderna kommer bli ojämna men icke sa nicke, blev nästintill spikrakt 😉 

Mina babybyxor, har dock bara sytt ihop dom på bilden så ska på muddar i hängslen osv, men nu ser att de är jäkligt rakt 😉

Men nu måste jag sova, GODNATT!! 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0