Överlevde

Ja jag överlevde muntliga nationellaprovet idag i Engelska, va dock väldigt nervös innan men när jag kom in i rummet så försvann nervositeten typ o jag kände bah att jag måste prestera så jag tror och hoppas de gick bra. Gissar på de då jag tyckte de kändes bra och jag visade vad jag kunde. 

Idag så åkte vi längdskidor på idrotten, så jäkla kul😄 va dock ända tjejen med full mundering, jag ville absolut inte frysa så jag satte på mig termobyxor,jacka, mössa och täckvantar och jag kan ju säga att de blev någolunda varmt i det👍😂 men jag frös inte sån tur! 😄 
Följde med Moa hem efter skolan o vi pluggade bara typ, sen gick jag hem. Har haft sån sinnessjuk huvudvärk idag, känts som att huvudet ska explodera. 

Imorgon så får jag sportlov, som jag längtat och det kommer så väldigt välbehövligt! Rasmus åker bort hela lovet så får försöka roa mig själv😂 men fredag&lördag så spenderar jag varenda minut med honom 😄 Lördag kväll blir de kanske en sväng till Moa, men resten av veckan är oplanerad, ganska skönt👍 på Fredag dock, så kommer min älskade "lilla" lillasyster hit och sover 😄 så blir lite tjejkväll här och kanske pulkaåk ifall de finns nån snö kvar 😄 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0