Otaggad

Är väldigt otaggad på skola, vet inte om de är för att de är så jäkla mycket denna vecka eller om de bara är för att jag är otaggad?😂 
Idag så har jag varit med min älskling, men sen tog jag tag i det jag skjutit upp så länge, läsa boken "Godnatt Mister Tom" som vi har i uppgift att läsa och skriva redovisning om i Svenska, och känner mig lite stressad då den ska va inlämnad senast fredag, och det är massa saker den här veckan. Matteprov, muntliga nationella i Engelska, inlämningen i svenskan&prov i religion på fredag😱 

Helgen så har jag bara slappat, fredags så va jag så sinnessjukt trött så vi spelade bara lite med pappa men så somnade både jag och Rasmus typ kl 23😂 lördagen blev dock senare då det blev "mini lan" med pappa efter taco kvällen med melodifestivalen. Då somnade vi ca 03.. Va dock inte trött alls, men lyckades somna endå. 
Va Novas första tacokväll igår oxå, trotts att hon inte kan äta vanlig mat ännu så fick hon endå va med 😄 

Idag så har jag&Rasmus bara legat i slöat o kollat på super spararna&det är HELT sjukt😂 jisses vad människor kan va sjuka😂 har även läst typ 150 sidor i boken som jag hoppas hinna läsa ut imorn i skolan så jag har den klar så jag kan fokusera på religions provet ist👍😂 

Och klockan hinner alltid bli så sent innan jag är klar med allt.. Godnatt 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0