Lov

Ja nu är det lov, eller har varit lov i några dagar men, jag har inte hunnit blogga👍 
I fredags så Kom jag hem och då hade pappa och anette bytt rum med mig så då fixade jag o donade lite hemma, sen så blev jag skjutsad till min fina älskling Rasmus och där så gav vi varann våra förtidiga alla ❤️ dag presenter. Och den jag fick utav Rasmus va ju bäst, ett överlevnadskit med hembakta nutella bullar och en chokladask😄 

I lördags så åkte vi till mig på dan och fikade med Anneli&Reijo. På kvällen så firade jag o Rasmus alla ❤️:s dag och då lagade vi mat åt&kolla på madagaskar 2. Sen kom pappa och hämtade mig. 
I söndags så skjutsade pappa mig till tågstationen och så åkte jag till Stockholm och där hämta Anneli&Reijo mig och så åkte vi på Greklandsmässa i globen😄
Mässan va bra, men tyckte dock att dem bara visade upp att det finns oliver/olivolja och fetaost i Grekland och jag personligen tycker att Grekland är mer än bara det. Och många SVENSKA märken va där och nu va det ju en grekisk mässa så kändes som att dom svenska märkena inte passade in riktigt. 


Grekisk dans

Hittade en rolig monter! Nån som säljer olivolja och olika saker gjorda på oliver och namnet va ju de roligaste😂 

Måndags så tog jag en hemma dag och bara kolla på serier och pratade med Mysan i skype och lekte med Nova. 
Idag så va jag på möte och sen mötte jag upp Daniela och så gick vi och fika på espresso house. 

Imorgon så ska jag träffa Emma och vi ska gå och käka "lunch" på min favoritrestaurang pepperoni😂 om de nu ens klassas som restaurang😂

Torsdag blir de städ och fix dag då mysan kommer till mig på Fredag 😄 
Blir riktig kvalitets tid bara hon och jag med bowling och fika, sen tjejkväll 😄 
Och på söndag kommer min älskade älskling hem 😄😄😄 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0