Förändring

Ibland så tänker jag tillbaka på hur de va, hur det skulle blivit om jag inte tagit förnuftet till fånga och öppnat mina ögon, mött den människan som föralltid skulle förändra mig? Om jag inte hade tagit förnuftet till fånga hade jag då mött den människa som får mig att vilja blir en bättre människa hela tiden? Som ger mig det positiva i allt, även i det negativa. 
Skulle mitt liv ens sett ut såhär ifall jag inte hade gjort en förändring? 

Det är sånna tankar som slår mig ibland, även att jag ibland saknar den jag va förut, samtidigt som det slår mig att, jag vill inte  vara som förut. 

Ibland undrar jag hur mitt liv kunnat få en sån positiv vändning trotts att jag haft så mycket negativt kring mig hela tiden? Hur jag orkat att ändra hela mitt liv&även valt bort människor i mitt liv som betytt mycket och som igentligen ska vara där men som inte kan det pågrund av olika skäl. 
Jag blir ibland lite paff över hur långt jag kommit och hur bra människor jag har runt omkring mig, som jag igentligen inte visar nån större tacksamhet emot. Dom människorna förtjänar en guld medalj, och mer! 

Tänk så hade jag inte mött den människan som öppnade mina ögon på riktigt, som gjorde mitt liv till ett liv och inte nåt annat. Jag vill nog inte ens veta hur det hade varit om jag inte mött Honom❤️ 




Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket gymnasium tänker du gå? Jätte bra blogg btw! <3

Svar: Ska gå på st eskil Hotell&turism :) tack! :)<3
mylifeisabigstory.blogg.se

2015-02-12 @ 16:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0