Mysdag

Haft en mysdag idag med My och delvis Rasmus. My kom hit imorse och vid 11 gick vi ner på stan och bowlade med Rasmus, jag ledde fram tills Rasmus slog en strike i slutet på första serien..-.- Mysans och mitt problem var att kloten var förtunga och hålen försmå.. Så vi säger att de är därför vi förlorade 😉 Hann dock ta bild när jag ledde 😉


Sen så gick jag o My till spicyhot och köpte mat sen gick vi hem o käkade o pratade lite 😄 sen åkte hon hem😔 
Har bara legat i sängen sen dess, har världens huvudvärk.. Hoppas det går över 👍 
Ikväll kommer Rasmus och hämtar mig och så ska vi sova hos honom inatt 😊 
Imorgon ska pappa hjälpa mig o fixa iordning i mitt rum, ska sätta upp hyller brevid min sminkhörna så jag får bort sminket lite 😄👍

Och idag så har en hel del tankar och människor kommit tillbaka i tankarna men känns så skönt att jag äntligen har orken att sätta mig själv först istället för att må dåligt över vissa människor, jag är viktigast och behöver lära mig hantera vissa människor och beteenden innan jag slungas in i saker. Är så glad att jag insett det NU och har tagit tag i det 😊




Kommentarer
Postat av: A

Du är så vacker Elin <3

2014-11-01 @ 10:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0