Godmorgon!

Nyss vaknat utav att Rasmus förbannade hund tjöt som en Gudvetvad.. Men är iaf uppe och har väl sovit 12h..😂 
Igår så gjorde jag inte så mycket mer än o va hemma. Lekte med Nova och hon är så jäkla söt när hon skrattar och "pratar" haha 😊 sen va jag hos psykologen o prata, åkte hem en sväng sen för att packa ihop lite saker och sedan åkte vi till Rasmus. Runt 22 kom vi på att vi ville ha donken&glass så vi åkte i VÄRLDENS motvind på moppen till västerleden.. Trodde allvarligt hela moppen skulle välta och hjulen vika sig 😂 men jag överlevde! 
Idag så blir det bara kvalitetstid med älskling❤️ ikväll ska vi till mig och sova för att imorgon kommer min fina My 😄😄 vi ska baka och se på film och sen får vi se vad som händer mer 😊 
Ska försöka hinna göra naglar oxå nu innan lovet är slut&sen försöka att få dom att vara hela o fina fram tills jag åker till Berlin Näst nästa helg 😄 o så ska jag färga o klippa mitt hår, i helgen 👍 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0