Synd om mig

Tycker så otroligt synd om mig själv idag då jag har ont i tummen, som jag fått lindad imorse, och för att alla människor bara mobbar mig idag (inte seriöst) och för att jag hade raggsockor på mig på idrotten.. Har raggsockor i mina stövlar o glömde ta med vanliga strumpor till idrotten så fick gå med mina lila luddiga strumpor till mina träningstights😂👍

Fick dessutom sitta i gymmet på idrotten för att dom andra skulle hänga i ringar och grejjer o eftersom jag är handikapp så fick jag köra ben i gymmet👍😂 

Dock så har dan varit bra betygsmessigt👍 fick 25 av 26 på hk provet&fick allså högsta betyg C👍😄 och läraren sa även att jag kommer höja mig till A i betyg till jul😄 och så gjorde jag matte prov o det kändes brq men jag vette fasen😂 

Imorgon ska jag kanske till sthlm eller så blir det utekväll med Moa på bistro😄 mitt nya favvo cafe på kvällen👍 billigt, bra och öppet till 12👍 men bloggar mer imorn👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0