Stukad tumme

Gymnasiebesöket sög precis som jag redan anade, va o luncha med Moa&Rasmus på min favvo pizzeria/restaurang pepperoni! Dom har liksom allt från pizzor till nacotallrikar och kött, äter jämnt där! Bra priser o bra mat! 👍👌

Va på möte efter och det gick bra👍 kom hem&kollade på tv och så kom Rasmus så vi hjälptes åt med att börja med maten och sen hjälpte han mig o plugga hk, har prov imorn😱 men känner mig ganska säker, bara lite osäker på konsumtion.. Men får läsa lite imorn bitti😂

Och de här inlägget har tagit hur lång tid som helst o skriva.. Har nämligen stukat tummen👍 Rasmus råka lägga sig på min 👍 så den böjdes bakåt och nu har jag as ont så har tagit en alvedon i hopp om att smärtan ska gå över😂 
Bloggar imorn! 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0