Skavsår och tunapark

Igår så va jag på kalas hos min "låtsas kusin" och det va skoj! 😄 
Blev skjutsad till Rasmus efteråt och så va vi med Daniel och vi skulle gå till fritidsgården men planerna ändrades så vi gick till vallhalla från slagsta skolan, så va inte så långt men fick grovaste vattenblåsorna på hälarna av mina stövlar? Har haft stövlarna i över 1 år så är ju jätte konstigt.. Men vi gick iaf till Lucas och va där till.. Typ halv 12 sen blev vi hämtade och vi va väl hemma runt 12, så jag däckade på engång, va så jäkla trött! 
Vaknade kl 10 idag och då messa Moa o frågade om jag kunde hänka till tuna och jag sa såklart ja, men innan så pluggade jag lite fysik.. As kul.. 
Rasmus skjutsa mig till media markt för jag skulle lämna väskan i pappas bil så Moa kom dit👍 sen gick vi till Tuna och kollade lite, prata o så gick vi till Max och åt. Tog bussen hem och så lekte jag o Anette med Nova, hon är så jäkla söt! Man dör typ när man kollar på henne, asså åh så söt! 😂
Sen lagade jag o anette mat, och sen spela vi bingolotto, haha 😄😂 vann inte ett skit.. O nu har jag nyss duschat👍 
Bloggar mer imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0