Röntgen

Idag så har jag varit svin trött och bah kännt att dagen varit allmänt blaj, så med andra ord så har dagen inte varit superb. 
Va på Rasmus mammas jobb idag och vi tog röntgen bilder på min tumme som inte vill fungera som den ska, men det visade inget, så måste vara en sena eller muskel som tagit skada. Hoppas iaf det läker snart för är ganska jobbigt att höger tumme inte riktigt fungerar&gör ont..-.- 
Lagade mat idag och de blev lövbiff, gratäng och sallad och de va sjukt gott👍 
Imorgon ska jag till st eskil på gymnasiebesök, ska besöka Hotell&Turism där, och hoppas verkligen det är bra för det är ju mitt förstahandsval. Blir lunch på stan imorn igen och sen möte och sen tillbaka till skolan för att ha Lucia träning. 
Blir snabbt hem sen och kl 17 så ska jag tillbaka till eskil på öppethus👍 så imorn är det fullrulle! 
På torsdag så ska jag&Moa till Grillska o va med en halv dag, hoppas verkligen att det är min sysling som tar emot oss, så man känner sig lite bekväm iaf 😊 Torsdag blir en kort dag för då slutar jag 15:00 så ska bara hem o ta det lugn då👍 plugga lite kanske och i helgen så fyller världens bästa pappa år så blir att fira honom 👍 
Bloggar när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0