Naglar CHECK!

Gick hem ifrån skolan idag, hade sån mensvärk, så passade på att göra naglar nu när jag hade tid. Blev fejdat med silverglitter. 3h tog det, tålamod kallas det! 😂 

Så nu har jag naglarna klara inför Berlin. Har bokat möte med studie och yrkesvägledaren imorgon, är ju bara typ 2 månader kvar tills det är dags att skicka in ansökan till gymnasiet😱 Nu ska jag BARA tvätta, packa, köpa torrshampoo, plogga och växla pengar men det skulle Anette fixa så spar lite tid 👍 
Idag så ska jag kolla på film med pappa, vi spelade bingolotto igår så filmen blev inte av då.. Haha känner mig som en gamling😂 


Kommentarer
Postat av: A

Så fina! Vad duktig du är <3

2014-11-03 @ 21:29:46
Postat av: Anonym

Så fina! Vad duktig du är <3

2014-11-03 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0