Frisör

Nyss vaknat&det är sista dagen på lov.. Har lite ångest men inte så mycket, går ju bara måndag-torsdag och kanske inte hela Torsdagen, sen åker jag ju till Berlin på fredag och är där tills måndag 👍 
Igår pluggade jag 👍 prata lite om resan med Anette, Jenny ska göra en liten tur till oss, blir primemark, och nåt museeum vad jag vet än så länge 😄 
Pappa hämtade mig igår och så åkte vi o handla sen släppte han av mig hos Rasmus och då prata jag lite med Emma, sen kollade vi bah på film resten av kvällen 😊 
Idag så ska Emma klippa mig och färga mitt hår, äntligen! 😄
O ikväll blir det filmmys med familjen 😄 Pappa har tjatat om nån film sen i sommras 👍😂 

Har mycket som ska fixas den här veckan, måste köpa lite saker till resan, packa, tvätta, göra naglar, växlapengar, plugga, psykologen osv, STRESS! 
Men jag fixar det nog 😊👍 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0