Framme

Kom hem till Anneli och Reijo ca 20:00 tror jag, tåget va laaaagom försenat, va tågmöten och folk som gick på spåren så vi stanna väl sammanlagt en miljon gånger, haha nejmen många gånger iaf. Kl 19 va tåget framme i sthlm, allså 1h försenad -.- gick ut och kom helt fel och tog ca 30 min innan jag hittade rätt sen igen, reijo stod utanför tågcentralen och jag stod utanför SL centralen.. Hehe måste sätt kul ut när jag kom där med feta resväskan, handväska, träningstights och hår i hela fejjan och helt lost..😂 men lyckades hitta rätt tillslut och kl 20:00 var jag hos Anneli och Reijo, käkade, pratade med Anneli, packade lite i väskan&nu har jag precis duschat och ligger nerbäddad i sängen 😄 ska upp kl 04:30 imorgon.. Så kanske ska sova nu..?😂 godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

<3<3<3 Ha så skoj!

2014-11-06 @ 22:28:48
Postat av: Anne

Ha en underbar resa 😃

2014-11-06 @ 23:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0