Fars dag bio

Eftersom jag inte va hemma på farsdag så bestämmde jag och pappa att vi skulle gå på bio och se dum&dummare 2. Rasmus och Robban följde oxå med, tappade ut halva popcorn "skålen" men fick bästa platsen och filmen va as rolig👍 Eftersom vi tog 21:15 bion så sov Rasmus hos mig inatt och självklart försover vi oss👍😂 Men vi hade som en föreläsning idag om olika yrken, eftersom vi söker till gymnasiet i februari😱😁 så vi kom in försent och fick skämmas, som vanligt 😉 
Hade föreläsning och sedan So prov idag och det gick nog bra.. Skrev 10 A4 sidor till 3 frågor så hoppas på det bästa nu..😂 Andra världskriget är så intressant men är så sinnessjukt mycket! 
Igår/Onsdag så va vi inbjudna till Lokomotivet där svenska hjältar skulle hållas och där fick man se många som verkligen gjorde ett intryck och som har gjort nånting stort och sen även några som inte förtjänar att vara en svenskhjälte. Man ska tänka på hur man pratar och vad man signalerar till andra människor, det är nåt vissa behöver tänka på! Den som höll i allt va ju det goa mumin trollet Mark Levengood, så jäkla skön människa! Rak på sak och helt ärlig och förnuftig!

Är förkyld och efter lunch hade jag Bild och Idrott och bilden va inställd och Idrotten skulle jag inte vara med på så jag gick hem och somnade👍 vaknade runt 18, gick o åt, la mig i soffan en stund och sen gick jag o duscha och nu har jag precis gjort mitt älskade citron Te! 😂 
Rasmus sover hos oss inatt oxå, så sitter o väntar på att han ska komma ut från duschen, måste sova tidigt idag då jag är sinnessjukt trött! 
Imorgon så ska vi ta hand om Rasmus hund för att hans mamma är borta, så vi tänkte att vi ska köpa mat och bara mysa imorgon. 😄 På lördag så kanske jag ska följa med Moa på gymnasiebesök och sen ska jag till min låtsas kusin som fyller år! 😊 
Bloggar mer sen när jag har tid. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anne

Tack för att du kom idag /Kramiz

2014-11-16 @ 00:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0