Dålig dag

Har varit en helt okej skoldag, jobbade ikapp på tekniken osv, hade möte med studie och yrkesvägledaren och känner mig ganska säker på mitt val nu, dock osäker på andra och tredjehandsvalet.. Men är nog ganska så säker på att jag kommer in på mitt första. 
Efter mötet så slutade jag och precis då började det SPÖ regna.. Så va bah o cykla hem i det härliga jävla vädret, blev lagom sur när jag va illa tvungen att åka iväg igen sen. Hade möte med psykologen kl 16, så va bah hem, byta om och dra igen. Bussen passade inte den tid jag behövde åka och cykla tänkte jag inte göra då det va motvind så det heter duga, så var bah att använda dom 2 benen och gå ner på stan. Gick bra hos psykologen, va klar 16:50 och insåg då att min buss går 16:53 och det va på fristadstorget så skulle aldrig hinna och nästa buss skulle gå om 30 min så va bah att gå hem igen. Va lagom sur. Va en sån där dag då man bah vill ligga hemma och inte gå ut eller ens resa på sig efter skolan.. Men kom hem och så prata jag o Anette lite om gymnasievalet o när jag va liten osv, så laga vi mat och sådär. 
Har precis duschat och har börjat packa lite smått nu till resan. Har bara lite saker kvar som ska tvättas, pengarna ska växlar, köpa det sista och packa det sista så är nt sååå mycket kvar, det mesta går snabbt 😊 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0