Berlin sista dagen

Har helt glömt bort att blogga.. Men sista dagen i Berlin var jag och Reijo på Museeum, bode museum, nauser museum, och pergamon museum. Bilder därifrån 








Efter det så gick jag och Reijo o mötte upp Jenny&Anneli och så tog vi en taxi till Annelis kusin och va där en stund. 
Kl 19, så skulle ballongerna som ska symbolisera muren släppas&då bestämde vi att åka till China Clubs takterass för att se dem släppas därifrån&det va så coolt och en riktig upplevelse! 

Sen kom det fyverkerier



Efter detta så åkte vi till en Italiensk restaurang, och det va super gott! Vi beställde Antipasto som jag inte hann ta bild på& svamp ravioli i smör, svamprissotto, och sen carbonara typ. Va super gott iaf och dom hade frittz kola istället för vanlig cola och den va godare än vanlig cola😄
Risotton ser ju inte speciellt god ut men, den va super god👍
Frittzkola
Sen beställde vi efterrätt och då tog vi Chokladmousse.. Min älskade chokladmousse😄 och panacotta, älskade chokladmoussen men panacottan va inte riktigt min favorit.

Det var min Berlin resa, och den va grym! Dock synd att vi inte hann med judiska museet men det tar vi nästa gång 😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0