A

Fick mitt betyg idag på historia provet som handlade om andra världskriget och förintelsen och kan ju inte säga annat än att jag är så nöjd som man bara kan bli! Har ett B i historia men har nu höjt mig till A! 😄 Läraren sa även att provet va jätte bra! 😄

Är stolt över mig själv👍😄 

Idag åkte vi hem från stockholm och inatt sov jag iaf hela natten trotts att jag fick trängas med Crixus😂 

Min "lilla" tjockis😂 och han ser helt fläckig ut i pälsen oxå, hårbollen blev duschad tidigare och han får jordens fluff då😂 har iaf sovit bra inatt trotts att jag delat säng med crix👍 
Idag så har vi inte gjort så mycket, kollat tv och så åkte vi hem och jag höll på o somna i bilen 200 ggr, va så trött så orkade inte ens hålla ögonen öppna.. Har haft svin ont i magen oxå sen vi åkte hem, men börjar gå över nu👍 
När vi kom hem så kom Rasmus min fina älskling hit, och då spelade hela familjen bingolotto och sen lagade jag&pappa mat👍 

Och trotts att jag är 15 bast så måste jag ju ha en julkalender, så Anneli köpte en till mig😄 blev en blå med tomtar👍😂 
Ja men nu måste jag sova.. Är 15 år ocj går helst o lägger mig 20:30 på kvällen.. Haha men nu ska jag sova! Godnatt🐡

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis till A:et även här!Mycket bra jobbat!:)

2014-11-24 @ 08:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0