Trött

Usch o fy vad jag är trött! Skolan började i onsdags o är seriöst DÖD. 
O idag så ringde kl 06:00 eftersom min låtsas mamma fyller år idag! Grattis! 
Så denna dag har jag nästan lidit igenom av trötthet, fast sen kom gäster hit o firade anette o då piggna jag till lite :D 

Och jag måste bara berätta.. Igår så tappade jag min tele i toan.. La den i ris i typ 12 timmar o nu funkar den prima :D vattentät iphone? ;) hahaha, nja.. 

Och pojkvännens mamma har fixat nya naglar på mig&jag har redan lyckats ha sönder dom.. MEN, gelén vill aldrig sitta kvar på "sidorna" av nageln? Blir en luftbubbla och så fort jag kommer emot nåt så lossnar gelén-.-  men här är en bild på mina fin fina naglar :D 


Imorgon är det fredag och helgen spenderas hos älskling och så skulle vi kanske till hans morfar :) 

Nej nu ska jag sova.. Hehe kl 21 på kvällen.. Godnatt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0