Tack till alla!

Att skriva mitt inlägg om mitt liv, va nåt så sinnessjukt stort för mig, att gå från att bara dem närmsta visste om min frånvarande mamma och mina känslor var en stor förändring. Har fått massa positiva kommentarer och många människor kände med mig, tror ingen kan ana hur stort det var och är! 

Just nu känner jag att en stor jäkla sten lyfts från mina axlar, från och med nu är jag fri, nu kan inte hon säga, göra eller skada mig mer, för nu är jag stark och står stadigt. Är en sån obeskrivlig känsla att känna sig såhär fri, att kunna säga och prata om det.
Men, det svåra är.. Vad ska man kalla en frånvarande föredetta narkoman till mamma? 
Jag kan inte skylla på att hon tar droger längre, så vad ska man då säga? 
Spelar det ens någon roll? 
Jag vet inte, det ända jag vet är att jag är fri&lycklig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0