Gott Nytt År!

Shit, va hundra år sen jag bloggade sist ju.. Men känner att bloggen inte behövs prioriteras så mycket, använder den mest till och kunna skriva av mig lite, även kul att se att läsarna hänger kvar på bloggen trotts att jag inte bloggar! 

Har väl inte hänt så mycket sen sist jag bloggade.  

Har firat jul och fått massa fina julklappar, firade även Nyår med min fina älskling och några vänner. Vi lagade lite mat och hade allmänt roligt, sköt raketer, höll på o dö.. Folk sköt raketer mot oss och jag höll på och få en jäkla raket pinne i huvet.. Jaja tur jag överlevde haha! 

Va även inne på Faint Bodypiercing och bytte min navelpiercing, bytte till en kortare stav. Va lika nervös som när jag skulle ta hål i naveln, haha.. 

Om ni ska pierca er nånstans så rekomenderar jag Faint Bodypiercing, dom som jobbar där är sjukt duktiga och jätte trevliga. Även ett galleri där&finns sjukt välmålade och fina tavlor där. Finns även många billiga piercingar! Inte dyrt att pierca sig där heller! 
Dessutom ligger studion centralt. Ligger i gamla stan mittemot fridasklippotek, vilket är nära och bra! 



Blev en liten latis dag idag.. Älsklingen och jag vaknade kl 14 och sen dess har vi bara spelat och ätit.. Haha, men de är väl okej sådär dagen efter nyår? ;) 


Efterrätten jag gjorde igår! :) mums :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0