Stadig?

Stadig? 
Kan man någonsin vara helt stadig? 

Just nu känns det som att jag står på plan mark, och kan inte rubbas, men att nånting jag inte kan styra över bara släcker lampan så jag inte längre ser&känner mig vilsen. 

Hur tänder jag lampan, så jag ser vägen igen? Eller behöver jag det? Har ju gått denna väg så många gånger så jag måste ju veta? 

Kan man vara stadig? Helt stabil o aldrig rubbas minsta lilla? 
Och isåfall, hur blir man det? 
Vill jag bli så? Allting måste ju ta vägen nånstans? 
Jag vet inte, men ibland får man väl vara vilsen&förvirrad? Eller?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elin vad heter du på kik har glömt jag råkade ta bort dig ?

2014-02-18 @ 10:17:12
Postat av: My Jonasson

Hej Elin det är My jag råkade ta bort dig på kik så undrar vad du heter?

Svar: Biiffen
mylifeisabigstory.blogg.se

2014-02-18 @ 10:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0