Wow

Inte en aning om vad som hänt, men har gått upp i 90 läsare på 1 dag? Och fått ca 7 följare på instagram på 10 min? 
Aja när de är såhär många som läser så är de väl bara o börja blogga? 
I Torsdags så gick, Elin 15 år och la sig kl 20:00 och vaknade upp igår (fredag) av mig själv halv 9, och eftersom jag började kl 10 så hade jag gott om tid. 
Hade knappt 1 lektion och sen så åkte jag hem efter skolan och packade mina saker o gick över till Moa och hade typ en tjejkväll 😊 vi bakade rockyroads och kollade på big brother/svenska hjältar och roa oss med att härma Mark Levengood.. Sisådär brist på liv😂 
Idag så har jag mest sovit och nu är jag hemma hos Rasmus och vi har bara kollat Ph. Imorn ska vinterdäcken på så blir att va i stugan halva dan imorn 👍 
Bloggar mer sen.
Våra rockyroads


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0