Tar jullov med gott samvete!

Igår tog jag jullov med gott samvete, super nöjd över mina betyg, ska dock höja mig i de ämnen jag kan till sommaren👍😄 

Och efter skolan så åkte jag och Moa till Ica Maxi och köpte hårfärg o mat..hahaha. Efter 2h va vi klara där inne o då tog vi bussen hem. Vi åt och jag färgade hennes hår och gjorde naglar på henne👍 


Blev fejdade naglar med silverglitter👍 
Är lagom mör i kroppen nu.. 
Pappa hämta mig 20:30 och så skjutsa han mig till Rasmus.. Somnade typ påengång😂 
Idag så behöver jag o Rasmus fixa klart de sista med julklapparna, så det är det jag har o göra idag.. 

Och juste! Igår bokade jag och Moa tågbiljetterna till Stockholm😄 Så nästa fredag bär de av 😄 
Har fullt upp den här veckan.
Idag fixa julklappar, imorn så kommer pappa, Anette och Nova till Rasmus o fikar 😄 Måndag kommer min älskade lillasyster och då drar vi till badhuset 😄 Tisdag blir det att umgås med Rasmus familj på dagen, och hem till min på kvällen för uppesittarkväll 😄 Onsdag julafton, Torsdag Bio med Moa 😄 och Fredag Stockholm.. Så är fullt upp med andra ord 😄 
Men längtar galet mycket till Stockholm, shoppa, shoppa shoppa😄😄 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0