Stolt!

Kan inte säga annat än att jag är stolt över mig själv.. Idag så har jag fått två st A i teknik&geografi! Har höjt mig i de flesta ämnena men nu har jag A i flera ämnen och känns bra för nu har jag verkligen lagt i en extra växel, dock så har jag ju sänkt mig i Idrott men det har ju sina orsaker men dom poängen tar jag igen i vår! Just nu med dom betygen jag vet att jag har så har jag 257,5 poäng. Kan iaf inte säga annat än att jag är stolt över mig själv. Sista saken jag gör innan betygsättningen görs på fredag och efterdet så är det lungt i 1 månad 😄 
I helgen så vet jag inte riktigt vad som händer.. Ska slå in lite julklappar och ringa min syster är nåt jag måste göra iaf.. Nästa helg blir min lilla plutt till syster 11 år.. Känns som att hon va typ bebis nyss.. 😱 liten blir stor 😊 likaså Nova.. Kom hem i Söndags och bara på 1 dag så har hon blivit jätte stor😱 och hon är så sööööt, man smällter när man ser henne 😍 bebissjuk.se? 😂 

Och på fredag har jag sovmorgon😄 är lucia så börjar kl 10 och då har jag bara 1 och en halv lektion på hela dagen😄

Bloggar mer sen.

Kollade på mina betyg från första terminen i sjuan.. Utveckling har det iaf skett.. Nästa fredag så får ni 9ans betyg o jämnföra med 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0