Radio&beröm

Idag skulle jag igentligen blivit intervjuad av P4 Sörmland om mitt gymnasieval, men jag fastnade på Hemkunskapen så skippade det😂 vi bakade lussbullar&pepparkakor, kan ju inte säga annat än att både lussebullarna&pepparkakorna blev grymma👍😄 Har fått beröm idag av flera lärare och känns som att den här dagen har varit as bra för min del 👍😄 

Igår va jag hos Moa och vi fikade i sängen med mjukpepparkaka&cola👍😂
Sen färgade jag hennes hår och sen drog jag hem👍 

Imorgon så äre ÄNTLIGEN fredag..! Har dock skola på Lördag.. Men ska bara vara i bildsalen med konst&skapande gruppen, ska ta igen lite tid som jag förlorat på vanliga bildlektionerna men oxå göra klart min Kent tavla på Canvas😄 
Men tillbaka till imorgon (Fredag), då ska jag förhoppningsvis få mitt hår klippt&färgat av Emma 😄 Är typ världens bästa frisör, har aldrig varit så nöjd med mitt hår som jag varit sen hon började klippa mig 😄👍 

Och Lördag är det skola, sen ska jag hem och vara med Rasmus och en till kompis👍 men söndag blir lugn, ska bara slappa 👍 och plugga..
Är mycket nästa vecka.. Teknikprov, Lucia på torsdag&fredag, som jag blivit tvingad till att vara med på 😱 har även möte på Tisdag&måste köpa lucia linne&ljus o hela kitet liksom..😂 
Har även några inlämningar jag måste fixa i helgen.. Och Geografiprov imorn.. Mycket nu innan jul 😱 tror betygen sätts 11 December 😱

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0