Friskis&svettis pass

Japp idag så va jag på ett friskis och svettis pass med skolan.. Jag har typ aldrig skrattat så mycket.. Man inser ju verkligen hur ful man är när man gör alla rörelser..😂 råkade sparka Moa i ansiktet oxå o förstod typ 2 rörelser av 100, så ah det gick nog super med andra ord. Gympa är inte min grejj är ett som är säkert iaf! 😂 

Och min glossybox har kommit men jag är alldeles för slö för att ta mig till posten o hämta ut den.. Ska dock prova lyko box istället för glossybox då glossybox på senare tid blivit jätte dåliga.. Produkterna man får är i princip helt värdelösa, helt galna färger eller antirynk krämer och det känns inte som jag.. Dock synd för jag som älskar/älskade glossybox! 

Imorgon så slutar jag tidigt, yey😄 
Ska på möte vid lunch så slutar när min lunch börjar 😄 sen är det fotbollsturnering på torsdag o jag hoppas innerligt att min klass inte går till final för då brukar man få gå hem👍 och hoppas det går i tur ordning så 7 or spelar först och sen 8or osv, så vi får sovmorgon 😄 
Ska till ungdomsmottagningen på torsdag oxå så blir endå en relativt lång dag.. Men på fredag har jag för mig att jag börjar ganska sent o slutar tidigt då de bara är avslutning och sen JULLOV😱😄 

Pratade även med min kära syster i telefon idag, när jag för engångsskull hade tid till det 😄 vi bestämde att vi ska åka till badhuset på Måndag och jag blir som en liten unge.. Är badkruka nu för tiden men åka vattenruschekanor osv är ju hur kul som helst 😱😄 tror nog jag tycker de är roligare än My..😂 

Och snart är det ju jul o allt möjligt kul 😄 blir ett roligt lov, åka till sthlm med Moa&även gå på bio med henne, träffa my&gå till badhuset, och sen blir det nog ett lan med Rasmus o vänner 😄 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0