Bloggen va det ja..

Har totalt glömt bort bloggen och allt annat för den delen oxå, hehe. 
Förra Onsdagen va jag på St:Eskil och besökte Hotell&turismprogrammet, det va bra, jag känner mig nöjd👍 Va även på deras öppethus på kvällen och de va dock sämre då det inte va nåt direkt "mottagande" av eleverna på HT, synd! Men fick veta lite av de få elever som kom fram och berätta om linjen👍 Dock så är det ju ganska kul att gå med pappa för alla tror typ att han är min bror eller nåt, som på St:Eskil, då trodde hon pappa skulle söka gymnasie.. 
På torsdagen så va jag&några andra på Grillska Frisör och det verkade helt okej men kändes som en VÄLDIGT kaosig skola och inte nån direkt respekt för kunderna i Salongen.. 
Fredagen va jag på teater med skolan, den hette "Mår i stort sett bra" och den handlade om mående och sanning&lögn och olika samhällsklasser, att man kanske inte mår bättre bara för att man är i en högre samhällsklass, utan att man kanske mår precis lika dåligt som någon som är på en lägre samhällsklass. Teatern va helt okej, docl lite rörig och lite halv dåligt skådespel.. Hehe 😊 
Efterskolan så åkte jag och Rasmus till honom och va där en stund sen åkte vi med hans mamma till TunaPark och kollade, hämtade American pizza och hälsade på pappa på hans jobb👍😂 
På kvällen kom pappa och hämtade oss så hjälpte vi honom bära, "vi" 😂 Nejmen Rasmus&pappa bärde och jag öppnade dörrar och beställde hårfärg som kostade 139 kr😱😱😱😱 
Har ju bajshår som typ inte tar emot färgen, så kan färga typ mörkmörk brun och 3 dar senare är det ljusbrunt så har satsat på hårfärg nu😂 är sån tur 2 st färgningar i så är bara 70 kr per gång.. Köpte Mörkbrun den här gången, sist hade jag medelchokladröd och den blev för ljus tycker jag.. 
I Lördags så va jag hos en kompis o satte i hennes löshår, det blev helt okej, dock lite tunt med hår men👍 

Dock inte inklippt på bilden&är isatt med microringar. 
Efter det så gick jag över till en annan kompis som bor i huset brevid o där va Rasmus så vi va där en stund och sen åkte vi till ÖB och handla godis, sedan hem till Rasmus o va där till typ 21, så åkte vi till mig och jag gick typ o la mig på engång. 
Igår fyllde pappa år så vi sjöng för honom på morgonen och så blev det morgonmys med Nova som skrattar&pratar som tusan nu😂😄 Sen hon föddes har hon alltid börjat skratta varje gång hon sett Rasmus så är så jäkla kul😂 
På kvällen spelade vi bingolotto och åt pizza👍😄
Idag så va jag på Rekarnegymnasiet på Handel HA 😂 det va helt okej, funderar lite på att gå handel för att man får öppna sitt egna företag i 3an men jag vet inte.. Har ju till 15 Januari/Februari på mig att bestämma😂 
Och nu är jag hos Rasmus och har pluggat klart precis 👍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0