Bakning

Har verkligen inte haft någon tid alls till o blogga, har inte heller mått helt prima. Mycket på gång nu så man har helt enkelt inte orkat.. 
Förra torsdagen så va jag o profilen jag går i, på konstmuseumet, det va konstnärer från hela norden, olika utställningar, den va faktiskt riktigt bra! Men även jäkligt snuskig.. Vet ibte riktigt om en del var konst, det var ett bås, där 2 st skulle ställa sig på varje sida&kände personen sexuella vibbar, så skulle dom trycka på en röd knapp som var framför dem, och som tillhörande fanns det ett rum med en sköterska i som det gick o ha sex i.. Känner mig tveksam på att det verkligen är konst xD fanns även ett bildkollage som inte va så jäkla discret.. Men andra delarna utav utställningen var bra! Dom hade tagit ett mjölkglas och ställt en kanon över så det såg ut som en tjej drunknade i glaset, det va även några gubbar och en husvagn i pappmasche, villet va väldigt coolt! 





 

Har även bakat cupcakes med Moa, blev lyckat faktiskt! Köket exploderade inte och alla va oskadda^^ 

Hade en super mysig kväll med Älsklingen i helgen eftersom att vi firade 1 år den 11 september, vi hade super mysigt <3 massa gotti gotti och mys :) 


Och idag ska jag baka kanelbullar med moa, hoppas köket inte exploderar! Fast vi är duktiga^^ men nu måste jag börja avrunda, måste möta moa om en kvart! Bloggar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0