Träffa min finaste syster

Åh, äntligen så ska jag få träffa min älskade fina lillasyster som jag inte träffat på ett bra tag! Saknat henne så otroligt.. Så sjukt att folk tillåtit att det blivit såhär trotts det dom sa när allting hände.. Men jaja, det ligger i det förflutna, huvudsaken nu är hur framtiden blir! O jag tror inte den blir så jäkla illa ;) bättre kontakt med gamla familjen, klassbyte, sommarlov och allt annat som händer. Har stått på samma ställe nu i ett helt år, och nu börjar saker o ting klarna lite, bit för bit. Mest ser jag fram emot att träffa min saknade fina syster..

O sommarlovet kommer bli grymt, vara med Bästavän, älsklingen, åka till grekland, grönalund, lan, sena sommarkväller&massa mys, hur mycket bättre kan det bli?

O klassbytet, hoppas det verkligen går som jag vill att det ska gå nu.. :D

En ynka helg&två ynka skoldagar kvar tills skolavslutningen, sen ett helt sommarlov fullt med massa positiva saker :DD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt kommer bli as bra älsklin älskar dej mest min ängel <3

2013-05-31 @ 23:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0