Mys helg med älskling

Haft en mysdag med älskling&fixat några bloggar..haha åh, min lilla upptäckt som jag skrev om i förra inlägget, bla kommentarer från sig själv osv, gjorde min dag totalt! Rätt kul att fixa bloggar när man upptäcker sånna saker.. Haha..
Har myst med älsklingen&kollat på nån serie&sånt..haft en as mysig helg..synd bara att den gått så snabbt :'( redan söndag imorgon liksom?! Veckorna går så sjukt snabbt! Typ bara 88 dagar kvar tills sommar lov liksom? Inte mig emot iaf!;D Längtar så otroligt mycket till Grekland&att få lov! Kunna göra vad du vill&värme&soool :D
Bild på ida&cassandra inne på netto&rasmus&jagstår&kramas, hehe bild brist.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hej älskling du glömde skriva att vi skulle va på lovet älskling <33333

2013-03-09 @ 23:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0