Ledsen!

Asså åh! Anette (min låtsas mamma) sa att det finns billiga biljetter till Grekland nu på påsklovet&då pratade vi om att rasmus&jag skulle åka dit på lovet&sen när vi skulle kolla biljetterna, då va dom slut :'( åh, jag som verkligen ville åka&när älsklingen skulle följa med oxå, det gjorde mig ännu mer taggad på att åka :( menmen, blir grekland i sommar och kanske kanske, Paris i september med anette :D

Idag så vaknade jag vid halv 11&så sa pappa att vi skulle t farmor för att faster skulle laga mat osv, så vi åkte dit, käkade osv&sen hämtade vi upp rasmus&så blev han hämtad för typ 1 timma sen :) nu blir det sova för det är skola imorn..buhu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dej mest älskling de kommer fler biljetter jag lovar älskling <3333333333333333333333333333

2013-03-10 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0