Kändes onödigt att blogga..

Kändes onödigt att blogga när blogg.se hade nåt strul så många bloggar var nerstängda. Som många säkert märkte så va min blogg en utav dem bloggarna som blev nere '-.- 
 
Jag spenderade hela min helg hemma hos farmor och farfar&hos älsklingen! :) 
Pappa åkte på kryssning i fredags och då ville jag sova hos farmor, så jag sov där :) Var med Rasmus&Daniel efter skolan en stund&i torshälla en stund sen hämtade farmor&farfar mig :) 
I lördags va pappa fortf på kryssning&Anette åkte till sthlm så jag sov hos farmor&farfar en natt till :) 
Tog bussen till älskling&det spöregnade när jag stod&väntade på nästa buss på stan.. tyckte fett synd om mig själv xD Älskling och jag spelade wii och jag vann hela tiden :D Farmor hämtade mig sen lite senare&då satt jag typ och spelade farm ville på facebook.. Typ nolife. 
På söndagen så kom älsklingen till farmor&farfar och då spelade vi ännu mera wii&jag vann yttligare massa ggr.. :D 
Haft en as mysig helg med älskling^^
 
Skolveckan har vart grymt jobbig för att jag har vart så sjuuuuukt trött :/ Tur att det redan är torsdag imorn, snart helg :D 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Älskar dej min lilla apadu är så stark! Vi ska mysa imorn som bara den !<33333333

2013-03-06 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0