Haha jag gjorde det igen..

Gick&la mig kl 8 igår kväll&ja..vaknade nu..är iaf pigg!^^ men ingen annan är vaken..-.-
Igår så låg jag i sängen halva dagen&sen vid 4 då skulle jag&sharia ta bussen t tuna/stan (vi hade nt riktigt bestämt) och då stod vi och väntade på bussen i 1 jävla timma! I skinnjackor&det va svin kallt! Dom på länstrafiken sa att bussen fått vagn problem men att det snart skulle komma en buss-.- men till slut så gick vi iaf^^
Vi gick&fikade waynes, mysigt<3 vi satt där tills efter stängning typ xD sen drog vi t bussen&den bussen va oxå sen -.- men tillslut kom den&då åkte vi hem^^ somnade direkt!;o
Idag ska jag äntligen få träffa min fina.. På bara EN dag, så saknar jag honom så otroligt mycket.. Hur ska det bli när jag åker till Grekland i sommar? Liksom 3 veckor ifrån varandra? Kommer gråta blod.. Aja det är långt kvar fram tills dit så..^^


Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)
kika gärna in på min blogg där det bland annat finns rabattkod på löshår!

2013-03-22 @ 19:53:15 - http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0