Trött och irriterad

Sjukt trött&irriterad, känns som att alla runt omkringen är så sura och irriterade-.-

Sov i stugan i fredags, va väl helt okej. I lördags så hämtade pappa, mig o rasmus i stugan&så åkte vi till kjula. Efter det så åkte vi till rasmus o träffade Daniel och Daniela^^ haha roligt de lät..
Vid 11 cyklade rasmus o jag till mig, hämta grejjer, cyklade t statoil o köpte cola o sen tillbaka hem till honom i måsta.. Vi myste med kladdkaka o cola o sen somnade vi^^
I söndags skulle jag sovit med wera men blev inte så, så jag drog ut med Daniel&rasmus o spelade basket^^ vid 11 va jag hemma igen o somnade direkt typ. Idag så sover jag hos älskling med sebbe^^ vi ska typ gå ut o spela basket snart o sen ikväll spela ^^


Kommentarer
Postat av: ramsus

ikväll ska vi spela älskling <3

2013-06-13 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0