Chill helg+chill dag med 7C

I fredags så va jag med älskling&i lördags så va vi o träffa min fina syster, sen sov älsklingen här xD vi kollade på film&spelade typ^^ i söndags så va vi typ hemma o slappade :)

Va med 7C idag istället för min klass.. O tacka gudarna för det! xD hade en grym dag&har vart med älskling idag :)

Imorn så slutar jag senast 11 så ska fika med mamma på stan efter skolan^^ sen vara med Rasmus&sebastian :)

På onsdag är det skolavslutning och då blir det slagstaglass ;D

Torsdag ska jag träffa min syssling daniela&påfredag ska jag sova med älskling i stugan^^

Lördag så kommer Anette hem o på söndag kanske det blir o spela med rasmus&sebastian^^


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Du är visste perfekt älskling älskar dej + sommarlov vi kommer ha den bästa sommaren älskling <3

2013-06-05 @ 20:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0