Stressad&orolig..gah!

Usch..
Igår så vaknade jag vid 12 och gick upp&träffade mosiiis och vi gick t hemköp&stod och pratade ett bra tag xD sen lite senare kom älskling så jag va med honom samtidigt som jag städade min garderob^^ senare sen vid 10 så mötte vi moa&gick t hemköp&köpte dricka, sen blev älskling hämtad&jag o moa gick hem till henne^^ så satt vi vakna till typ 5 imorse xD vaknade typ nyss&den här dagen/dagarna kommer nog bli skit..
Älskling har åkt på nån freeruning grejj så får nt träffa honom på 4 dar..
Idag&imorn vet jag nt vad jag ska göra..på lördag ska jag iaf ha tjejkväll mä moa&sharia^^ söndag träffa älskling&antagligen på måndag oxå..^^
Bloggar mer sen


Kommentarer
Postat av: Lejla

Fin blogg! Gjort idag? :)

2013-01-03 @ 19:23:43 - http://www.dalel.blogg.se
Postat av: Rasmus

Aw söt du är älskling <3333

2013-01-04 @ 01:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0