Glasögon?

Jahapp, vart hos optikern idag&självklart så fick man glasögon, skit! Fast bara läsglasögon sån tur^^
Efter skolan så gick jag&älskling med Jovan&sen gick jag&älskling hem&åkte direkt till optikern&efter det gick vi till bowlinghallen, där mamma&mormor va^^ va där kanske 30 min&sen så åkte mamma, jag, älskling&mormor hem till mormor&sen kom kicki, sen så käkade vi&så skjutsade vi mamma till ett möte&sen skjutsa mormor, mig&älskling till Ica&då köpte vi godis ^^ sen gick vi hem&då väntade sebbe på oss&nu är jag hos älskling&pappa hämtar mig senare sen ^^

Så sjukt glad att jag har älskling, hur kan en person göra så mycket för en, genom att bara finnas&vara sig själv? Kan man bli beroende utav en person?
Älskar dig världens finaste


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Naw sluta älskling du är mer än allt för mej du är underbar älskar dej <333333

2013-01-25 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0