Dålig uppdatering/Fullt upp!

I fredags va jag i skolan till kl 13 ungefär&då hämtade pappa mig för vi skulle till läkaren.. Har fått urinvägsinfektion, blää :c Efteråt hämtade vi älskling från skolan&åkte till apoteket för att hämta ut mitt pencillin&sen åkte vi hem och då myste jag med älskling&sov typ.. Sen på kvällen så åkte älskling till affären&köpte Chokladmousse till mig, världens bästa pojkvän, right? :D Han åkte hem vid 10&då gick jag&la mig typ direkt eftersom att i lördags va det öppethus på min skola&då va alla som går på årby tvugna att vara där xd 
Och eftersom att jag har Sota (School of the arts) inriktning konst&skapande så va jag i bildsalen&jobbade med scenografin&lite eget jobb med älskling. 
 
När vi slutade kl 12 så tog jag och älskling bussen hem till honom&myste massa&kollade på 2 och en halv män fram tills när Daniel kom^^ Vid 11 hämtade pappa mig& vid typ 12 så gick jag och la mig. 
Vaknade i morse utav en hundpuss från crixus.. KLOCKAN 9! Aja följde iaf med pappa ut till kjula, till farmor&farfar^^
 
Kanske ska träffa Daniela sen lite senare, men får se^^ Ledig imorgon eftersom att jag va i skolan i lördags, så älskling kommer till mig då^^ 
Bloggar mer sen^^ 

Kommentarer
Postat av: rasmus<3

naw älskling sluta så gullig man kan vara ^^ <333

2013-01-20 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0